Mer shopping!

Nu har jag beställt från Oriflame! För nu har jag fått en massa pengar (5640 kr) Så då måste man ju shoppa upp en del. Jag tänkte spara undan 3000 bara ifall-om-att. Så ni lär få se vad jag köper.

Optimals Even Out™ Day Cream SPF 20
Effektiv dagcreme berikad med ett uppljusande komplex som bekämpar hyperpigmentering. Högpresterande formula reducerar befintlig pigmentering och hjälper till att motverka uppkomsten av mörka fläckar. Innehåller E-vitamin och SPF 20 som skyddar mot solens skadliga strålar. 50  ml


Golden Tinted Self Tan Face Cream

Och eftersom min mamma är konsulent, har hon (jag i detta fallet) förtur till att köpa en massa produkter som ännu inte finns till försäljning. Så hon (jag) har lite privilegier ^^
   Då har jag köpt en foundationborste och foundation som har en ny patenterad formula som hjälper huden att maximera sin syreupptagningsförmåga. Spännande!
   Jag har faktiskt en del mer, men de visar jag när jag får dem (senast fredag)

Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0