Are, Oh, See, Kay... Mafia!

Who owns my heart? I wanted to belive it was you and me, but we weren't ment to be.. Now I know every rose has its thorn! Love is something that everybody need. Something I need. I'm going crazy because i need to be loved, need to have somebody to love!

Are, Oh, See, Kay... Mafia!


Har precis varit på solariet för att få lite liv i mig, men det funkade inte riktigt idag. Så antingen blir det bus eller extra solpuder imorgon.. -.-
   Har också hittat världens roligaste Iphone spel: Smurfs! Det är tydligen som Farmville (har inte spelat det) fast med Smurfar. Riktigt underhållande, men mycket att passa tider i spelet, för det är i realtid. Så jag brukar odla tomater innan jag lägger mig, så är de klara när jag vaknar (eller SKA gå upp). Ett riktigt bra sätt för mig att komma upp i tid. Haha! :D



Jag och min lillasyster Hedda.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0