Lussekatts-André

Idag har min dag bestått av shopping, städning på rummet, julbak, och nu; lite tid framför datorn.
   Jag började med att shoppa en tröja till, som jag provade igår, men då visste jag inte visste ifall jag ville ha den. Men jag köpte den iallafall och är nöjd med den! :D Sen städade jag på mitt rum, och det blev jättefint! Att städa är jättelätt, men att hålla det städat är det svåra! Sen bakade jag lite med familjen..





Och jag får inte glömma: Igår kom Richard och Jacob förbi (två killar från min klass på högstadiet) och undrade om jag vill med ut och gå. Hur som helst frågade Jacob mig om jag hade en trimmer som jag kunde snagga honom med. Det slutade med att jag klippte honom. Håret blev skitsnyggt!! Jag visste inte att jag var så duktig på att klippa, faktiskt! :D Både en sax och trimmern blev använda. Det blev snaggade sidor och längre uppe på huvudet. Men: jag kan inte smälta det, för det blev verkligen jättesnyggt!!! Och han blev jättenöjd också. Så alla blev glada. Vi glömde att fota, däremot filmade vi klippningen som tydligen tog 28 minuter trots att det gick jättefort.

Jag kanske ska bli frisör istället för skönhetsterapeut (makeup-artist, hårstylist, nagelteknolog)? Och hud/spa-terapeut vill jag också bli! Jag får väl se vad jag blir...

Ha det bäst! :D


Kommentarer
Morfar

Det ser smarrigt ut med lite kakor. Kanske man får smaka?

2010-12-13 @ 17:21:23
Ullis

Då får du nog snabba dig innan dom är uppätna.

2010-12-13 @ 21:35:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0