Modellen själv

Blev fotad av en studerande fotograf idag: Emma Turell. Så jag var modell :D Jag hade en enkel skönhetsmakeup, och modellerade mitt ansike lite. Emma var jättenöjd med mig, och det blev jag så glad för.
   Jag hade verkligen skitkul även om jag var tvungen att vara "naken". Nej, men jag hade bara en långärmad t-shirt på mig, och det var verkligen skitkallt!! Jag kunde varken känna mina händer eller munnen. Men det gick skitbra ändå! Och jättemånga bilder blev skitbra. Inte på grund av mig, utan Emma som tog så jävla bra bilder! Vi tog först några bilder när jag hade jacka på mig också :)

Här är två bilder (och fan vad jag frös!!)





Och det finns jättamånga, ännu bättre bilder också :D  Tack så mycket Emma, för en skitskoj dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0