Mr Gingerbread

Idag tänkte jag visa min "dagens look". Tänkte upplysa er om att jag solade 11 minuter igår. Och jag blev värsta pepparkakan för första gången. Jag är lååångt ifrån blek om jag jämför med förra året vid samma tidpunkt. Och så brun som jag är nu, är vad jag brukar bli på sommaren. Så jag är definitivt nöjd.
   I skolan fick jag en massa kommentarer om att jag var värsta negern, någon frågade om jag hade varit på semester... Och alla tyckte jag var jättefin i mina bruna linser ^^







BTW, min stylistlärare tyckte att jag skulle ansöka som modell. Och helt ärligt kan jag inte förstå varför, för jag är ingen modell direkt. Iallafall provade jag några "modellbilder" här. Fast jag vet inte vad jag ska tycka, för jag kan ju inte avgöra om någon är modell eller inte?



Ha det bäst! :D


Kommentarer
Anonym

om du är sugen på det borde du ju lätt testa! :)

2010-12-14 @ 19:59:58
Mia

Oj.. Så jättefin du är i bruna ögon!!

Ha de'bra och hälsa familjen!!

Kram//Mia

2010-12-17 @ 21:48:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0