Söndag

Halloj! Har inte kunnat uppdatera p.g.a blogg.se som har haft lite problem den senaste tiden.. I helgen har jag varit hos pappa, och idag åkte jag in till Ystad för att fira min lillasyster Heddas 3-årsdag.
   Jag fick möjlighet att sminka satan!! (Jag fick låna hem smink från skolan över helgen) Det blev en hel del, både snygga och galna sminkningar! Ska lägga ut dem när jag har lagt in dem på datan och redigerat dem lite.. Får se när jag har tid till det :P
   Vi slutar skolan på tisdag, och imorgon skulle det troligtvis bli lite julpyssel :)

Ha ett skönt lov, om du redan har det :)



Kommentarer
Marie

Jag får hoppas att det är de "fina" bilderna som läggs ut. Kram på dig!

2010-12-20 @ 12:36:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0