IKEA

Idag har jag varit på IKEA och handalt nya möbler m.m. Dels; Malm toalettbord, Malm 6 lådors byrå, Lack bord 2st, Sultan sängben; allt detta i ek. Och så har jag köpt Jorun matta, Majken tyg, Lersta lampa, Dimma dimmer och lite annat smått och gott. Allt detta kostade ca 4000:-
   Så denna veckan ska jag jobba på Bleke fritids och tjäna pengar. Det är *ganska* jobbigt att behöva gå upp tidigt och inte ha lika mycket tid att fixa hemma, när jag ska vara klar senast på fredag då vi ska ha kusinträff. Så mycket av "kvällstiden" har gått åt till att sätta ihop möbler. Jag har bara byrån och sängbenen och en spegel att fixa imorgon. (Och bli av med allt annat)

Go'natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0