Hela avslutningen <3

  
-Här är jag Lady GaGa. Jag vann maskeraden!
       
- Här är fler duktiga deltagare. Bättre lycka nästa gång :)
   
-Här ser vi Maria Johansson och hennes strumpor.
  
-Fler deltagare
   
-Nu har jag gjort mig iordning inför kyrkan, som var dryg att sitta i. Då fick vi även våra betyg.
 
-Väl inne i kyrkan. 
  
Efter kyrkan åkte vi buss till ett hemligt ställe- vilket blev i Skivarp.  
 
-Här har jag och min klass lärarmiddag, liksom alla andra klasser.
 
-Här dansar jag och Jackie, som alla skulle göra efter maten. 
       
-Lärarna bjuder på en skådespel (imiterande elever) vilket var helt suveränt och jättekul!

Finns en video:
http://www.youtube.com/user/Reecorder#p/a/u/0/T-4jGPeUpYo

      -Här är sista stunden kommen. Alla var skitledsna och nu ville vi inte lämna varandra. Förut ville vi bara sluta, nu vill vi frivilligt komma tillbaka.

Tack allihopa för den trevligaste kvällen någonsin! Jag hoppas verkligen att vi alla kommer ses igen. Älskar er! <3


Kommentarer
Morfar

Grattis. Det såg fräckt ut. Trevliga bilder så jag hoppas att det var trevligt i verkligheten också.

2010-06-12 @ 07:09:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0