Bad Romance

För det första, förlåt för att jag har varit så dålig på att uppdatera! Jag har verkligen inte haft någonting alls att skriva om förrän i fredags.
   I fredags var jag: André, Richard, Wille, Jakob, Jacob, Colin och Gustav och firade Valborg! Vi grillade och hade det väldigt trevligt hela kvällen vid stranden. Efter det, sov vi över hos Colin. Så morgonen därpå, åt vi en jättegod frukost där också. Tack så mycket Colin!     (Bilder från kvällen kommer snart)
   I lördags efter jag varit hos Colin, var jag ute en stund och hade det skönt i solen. Närmre kvällen städade jag mitt rum. Så nu är här så himla fint och organiserat! Det är faktiskt mycket roligare att städa på kvällen. Mamma gillade det inte riktigt, men resultatet blev ju bra, så hon var inte så sur i slutändan.
   Idag har jag tankat min moped på Statoil efter ett besök på McDonald's. Det är aldrig fel!

   


   Jag har även klippt mig. Det var ett tag sen, men jag har inte haft någon bra bild. Men nu kommer de!






Don't forget to smize! (Smile with your eyes)  Det är Tyra Banks väldigt bra på!



Veckans fråga: Hur ofta städar du ditt rum och/eller hus?


Kommentarer
Marie

Nästan dagligen, fast tyvärr märks det ju inte.

2010-05-02 @ 20:02:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0