En regnig lördag

Så himla trist väder! Det ska f*n inte regna en lördag, i maj! Men vi får väl vara glada att det snart är sommar och varmt. (Hoppas vi).



   Nu lyssnar jag lite på ABBA och Lady GaGa. ABBA är ju kult, så det måste man lyssna på. Jag är en 70, 80-tals diggare. Jag gillar pop och dance/disco.



   Igår glömde jag berätta att jag plockade upp alla maskrosor från vår gräsmatta. Nu när jag tittar ut idag, så är gräsmattan fortfarande fin :) Så det har jag tjänat lite pengar för, så att jag kan gå på en efterlängtad ansiktsbehandling.




   Imorse åt jag en rejäl frukost bestående grovt bröd, som Fredrika har bakat. Jättegott! Så nu är jag redo för en ny "arbetsdag".



   Jag tänkte även köpa en primer. En primer är en basprodukt som man tar efter dagkräm, men innan foundation. Den gör att sminket håller bättre och längre än utan primer. Den jämnar också ut hudytan och gör huden mjuk och len. Som ett nytt hudlager. Den jag tänkte köpa är lumene beauty base primer. Jag har läst många recensioner om den. Enligt de flesta räcker den ett halvår och jämnar ut bra. Så jag tänkte testa den för 110:-. Håller den ett halvår, är den skitbillig i längden.



   Jag tänkte sluta skriva nu, för jag ska gå ner i källaren och skruva ihop min soffa jag påbörjade igår. Så den lär antagligen bli klar idag.
   Imorgon åker jag och pappa troligtvis till Malmö på en liten shoppingrunda :D Malmö, here we come!

Ha en trevlig dag i regnet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0