Min IDOL

Lady GaGa är den personen! Jag vet att många av er inte gillar henne. Ni tycker att hennes kläder är konstiga och att hon bara vill synas. Det är sant förvisso, men hur skulle en 23-åring annars kunna bli så känd som hon är? På bara ett år! Jag tycker iallafall att hon är cool och att hon har en bra stil. Hon är nog den enda som helt ärligt kan vara så personlig. Det är modigt av henne att ha så utmanande kläder. Hade jag varit tjej, hade jag nog blivit presis som henne? Tror jag...eller nåt.
   Den här månaden kommer jag ha fullt upp att göra min Lady Gaga-outfit till vår "sluta-nian-maskerad". Än så länge har jag accesoarerna klara. Min prison-klänning är snart klar efter en hel dags syande. Jag tänkte gå och införskaffa mig en peruk imorgon. Sedan har jag kvar att göra ett par skor, (hur jag nu gör det?) och sminket kvar att öva på hur jag ska ha det. Så det är en del kvar, men ändå inte. Här är min inspiration till min outfit:



      Lady GaGa!


Kommentarer
Marie

Undra om tampongtjejen har lika mkt att göra med sin outfit

2010-05-10 @ 19:41:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0