Mina känslor, mitt liv

Just nu känner jag bara för att släppa ut mina känslor och tankar.
   Jag vill kunna leva som jag vill, utan att någon ska förstöra för mig. Jag vill kunna släppa ut mina känslor, när och hur jag vill, goda som onda. Är jag glad, vill jag vara glad. Jag vill kunna gråta om jag är ledsen, utan att behöva bli kritiserad för det. Man är som man är. Jag är en person som har väldigt många känslor som jag håller inom mig. Jag har ett bra Poker face, med andra ord. Just nu lyssnar jag på en låt som, i min hjärna, kan känna lycka, raseri, allvarlighet, tuffhet, fräckhet...Allt i ett paket. Jag vill bara kunna släppa ut min lycka och må bra.
   Idag har allt kännts skit rent ut sagt. Så nu tänker jag: Imorgon ska jag bara skita i alla andra, leva mitt liv och ha roligt. Men jag vet att det inte kommer hända eftersom alla andra reagerar. Men om alla andra gör så, varför skulle jag inte kunna göra det? Jag vill så gärna, men vågar jag? Jag känner mig lite som Anna Anka, hon mår bra nu och lever sitt liv. Men hon fick ta mycket skit på vägen. Just det, låten jag lyssnade på var: Miley Cyrus- I can't be tamed.
   Jag tror att det finns en lukt av förändring i luften! Haj po!


Kommentarer
Marie

Du vet att man alltid skall leva sitt eget liv. Så som du trivs och vill. Så länge man inte skadar någon med det så är det helt ok. Andra människor kommer alltid att reagera och tycka saker och ting, men det är inget att bry sig om. Troligen har de personerna andra större problem om de tar av sin tid för att göra ditt svårt. Kramizzar på dig!

2010-05-12 @ 16:28:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0