Söndag

Visst är söndagar bra. Bra för att slappa till exempel. Igår åkte jag till pappa och hade tråkigt där. Jag fick trots allt en del städat. Så idag åkte jag och pappa från Gärsnäs till Ystad och då hjälpte vi min farbror Thomas, som ska flytta till deras nybyggda hus snart. Där hade jag väldigt trevligt tillsammans med mina kusiner, skrattade m.m.
   Efter det åkte jag och pappa till McDonald's. Alltid gott!
   Nu har jag haft en portömning, det behövdes nu tyckte jag! Så jag har en ansiktsmask som tar bort pormaskar och finnar. Jag har egentligen inga finnar och pormaskar, men man känner sig mycket fräschare av det ändå. Snart väntar ett härligt bad. Kommer nog känna mig jättefräsch i evigheter. Eller inte?
   Skulle gärna lägga ut någon bild, men...ja...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0