Det mesta om mig...

1. Mitt fullständiga namn är André Oskar Sebastian Olsson.
2. Jag är född den 18 juli 1994.
3. Bor i Ystad och har alltid gjort, dock skilda föräldrar då pappa bor nära Simrishamn.
4. Jag sover alltid med minst 3 kuddar, tre madrasser och två kuddar under mina knä, för att sova gott.
5. Jag hatar när det är störigt mörkt i ett rum.
6. Jag älskar Lady Gaga!
7. Hade dött utan musik, bara för en dag.
8. Jag tittar inte så mycket på tv längre.
9. Älskar att ha tända ljus i ett mörkt rum.
10. Sommaren är min allra bästa årstid!!

11. Jag hatar vintern men gillar den 23-25 dec.
12. Jag har varit väldigt fåfäng, dock inte så mycket längre..
13. Jag har åtta speglar på rummet, men använder bara tre.
14. Jag har varit fjortis en gång i tiden.
15. Har alltid haft otur i kärlek, men mycket tur i vänskap.
16. Har världens sämsta hållning när jag sitter.
17. Är inte så duktig på att sminka som alla tror.
18. Har svårt för negativ kritik, mot mig.
19. Min bästa film är Svanprinsessan.
20. Har alltid varit duktig i skolan.

21. Senaste veckan har jag bara velat åka från skolan, för att sova.
22. Och det är inte likt mig!
23. Har alltid näsblod minst varannan dag på vintern.
24. Älskar massage!!
25. Har alltid varit väldigt smal.
26. Har tränat gymnastik i elitsatsad grupp.
27. Har börjat träna Wii Fit regelbundet, faktiskt givande för mig efter ca 7 månaders icke-tränande.
28. Har usel kondition!
29. Kan koreografin till Bad Romance och Alejandro.
30. Har scenskräck.

31. Älskar Michelle Phan!
32. Jag kan vara en riktigt bitch, har jag hört...
33. Gillar inredning. Har möblerat om tusentals gånger, bara på mitt rum.
34. Blir aldrig helt nöjd.
35. Har höga krav på mig själv.



Det var långt från allt, men tillräckligt.

Ha nu lite fredagsmys! ;)


Kommentarer
Emelie

Gillar din blogg! :) Keep it up!

2010-11-16 @ 19:43:47
URL: http://emeliesjuicydetails.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0