Facebreak

Ja, jag har varit igång med ännu ett facebreak. Och för er som inte vet, innebär detta att man bara tar hand om ansiktet på ett bra sätt (tvätta regelbundet+inget smink alls). Har gjort det sen i torsdags med mina nya produkter, som verkligen är skitbra!!! Har aldrig haft så fin hy utan smink eller något annat. Så jag är mer än nöjd med Yvonne Rydings produkter. Det är verkligen jättesvårt att förklara hur bra de verkligen är!
  
Imorgon tänkte jag skriva en lista om mig själv, så lär ni känna mig lite bättre, förhoppningsvis. Nästan alltid kul att skriva upp saker om sig själv, särskilt om det är helt onödigt att veta egentligen. Så det ska bli kul.

Ha det bra!



Bild från somras, när jag var blond och brun.. (Fan vad snyggt det är med en bränna!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0