Foto-kollage

Idag, efter skolan har jag latat mig.. Som vanligt då... Efter det, var jag tvungen att lägga mig i sängen, för jag blev så ansträngd :P

Nej, men jag har gjort ett foto-kollage, som betyder sjukt mycket för mig. Idén fick jag först från att jag skulle sätta upp hyllor på min vägg. och sätta fina ljus på dem, så det blir riktigt mysigt. (Jag har kommit på att jag älskar ljus.) Men jag har inte satt upp de jäkla hyllorna än. För jag tänkte att det blir trist med bara ljus. Så tänkte jag: någon tavla kanske... Sen såg jag en hög med foton som jag skulle plocka undan. Då kom jag på att jag skulle göra ett foto-kollage. Sagt och gjort. Här är resultatet!



ViceOlsson. loggan står för mig, den står för den jag är. Jag är aldrig bäst, bara näst bäst.. Och det har stört mig många år, för jag har så höga prestationskrav på mig själv. Idag till exmpel, på vårt engelska glos-test, kunde jag inte ett av orden, så då blev jag skitsur på mig själv. Riktigt skitsur, alltså!
Därför har det blivit Vice.. av någon anledning bara...
   Bilderna beskriver för mig, så gott som hela mitt liv! Bilder beskriver mer än 1000 ord. Och här är elva foton. Även om det mestadels bara är bilder på mig själv, så har bilden en bakgrund, bakom mig. Bakom mitt liv. Sjukt många känslor som dyker upp av att titta på bilderna.
   Så detta kollage kommer sitta bättre än perfekt på min vägg. This is me...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0