Nyklippt och snygg!

Har inga bilder, och tänker inte lägga ut någon bild än, för jag behöver en kvart i solariet först ;) Det blev så jävla snyggt iallafall. Och ni ska nu få en snabb update från mitt rum. Igår, när vi hade studiedag, satte jag upp speglar och gjorde lite annat...



Här är min "hemma-salong". Ett sminkbord med spegel (det ska komma upp lampor på sidorna) och två helkroppsspeglar på vars en sida. Riktigt grafiskt och snyggt i verkligheten!



Denna bilden gillar jag inte. För det är mycket mysigare och snyggare i verkligheten! Jag satte upp fransgardiner vid sängen, så blev det ändå ganska separerat (men som sagt, mycket snyggare IRL)

Finn 2 rätt! Ser ni två speciella saker? Just det!

En Lady Gaga kalender och ett Iphone-skal!





Tack så himla, fuckin' jättemycket, Carina!!! Du anar inte hur mycket dessa betyder för mig, hur mycket du betyder för mig! Du och detta betyder mer än världen för mig! <3


Kommentarer
Carina

Varsågod andre'! vet hur mycket du gillar lady gaga!!! Pryder ditt fina rum..See ya! 

2010-11-25 @ 20:30:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0