Suunk loov!

Hej!

Jag är så sjuuukt seg, verkligen asså! Jag har sovit till klockan tio varje dag nu. Och jag brukar högst sova till nio. Inte nog med det, jag är trött när jag vaknar också. Jag har en riktig "somna-om-men-måste-gå-upp  känsla".

Men det är inte jättekonstigt att jag är så trött, för jag håller som på och målar om rummet. Blir sjukt nöjd med resultatet, men det tar tid. Ännu drygare är att rensa och sortera gammalt skit. Bara tanken på det gör mig trött. Lyckligtvis blir jag klar på fredag med att ha rensat bort allt gammalt, sen är det fondväggen jag ska fixa med.

Och imorgon ska jag... Ja, ni får se vad jag ska göra då :) Jag vill behålla lite spänning.. Grr!! See ya ^^



Kommentarer
Annika

sova ska man göra när man har lov

2010-11-03 @ 19:37:28
Moster Marie

Skall bli kul att se resultatet!

2010-11-04 @ 13:58:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0