Tjohej leverpastej..

Först måste jag skriva om en kommentar jag fick idag;  

  Anonym om Idag har jag köpt...:

GAAHH, hur mycket jävla pengar har du egntligen?


SVAR: Jag har inte så mycket pengar! Jag lever på mitt studiebidrag (1050:-). Och många av de saker jag köper, har jag ofta någon rabattkupong (som när jag köpte Yvonne Rydings produkter)  Eller tag två betala för 1 (skorna). Och det på Ikea var mest Ikea-family-pris, så det mesta där var billigt.


Över till något annat! Jag var inte i skolan idag, så jag har sovit mest. Jag gjorde två nya sminkningar. Jag är inte klar med redigeringen till höstmakeupen. Allt kommer. Jag har verkligen hur mycket som helst som står på mitt schema, så jag måste säga att jag är mer eller mindre stressad.  Bara denna vecka har jag sju inbokade händelser, nästa vecka har jag nästan lika mycket, så det blir inte mycket fritid för min del :(


I helgen har min hy blivit underbar av Yvonne Rydings produkter. Så här blir en kort recension.
   Innan var min hud endast bra återfuktad tack vare produkterna. Med Yvonnes produkter har min hud, tack vare produkterna, lärt sig ta hand om sig själv lite. Min hud är naturligt återfuktad, inte alls lika torr som innan. Utan nu har min hud blivit mer naturlig. Hennes produkter är nästintill helt ekologiska, de flesta produkter är parabenfria.
   Jag har svårt för att beskriva hur snabbt det funkade. Bara över första natten blev min hud synbart slätare. Efter några dagar var hudtonen utjämnad, huden ännu slätare och mjukare, och inga porer alls syntes. Verkligen inte minsta lilla! Nej, jag kan helst enkelt inte beskriva hur bra de var. Man måste bara pröva själv. Helt otroligt!

Och såhär såg jag ut i lördags. (Idag har jag faktiskt tagit mig tid att fixa mina ögonbryn, både plockat de jämna och färgat dem, så nu ser de riktigt bra ut faktiskt) Och för en gångs skull är bilden inte redigerad alls.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0