Onsdag 13/10

Idag har jag provat en ny foundation: Lancôme Teint Miracle. Och det är den bästa jag nånsin använt! Jag tror inte att det finns någon som täcker så bra och ger så mycket fukt, OCH ger det mest naturliga resultatet. Jag fick dessutom en kommentar idag om att min hud såg helt strålande och perfekt ut. Faktiskt tror jag inte att det var bara foundationens förtjänst, utan min ansiktsbehandling för en vecka sedan. Min hud är verkligen helt slät och väldigt återfuktad alltid. Och alla finnar har försvunnit, bara några enstaka pormaskar... Och jämn hudton också, det får jag inte glömma.



Och imorgon har vi karaktär, så jag längtar redan! Vi ska troligtvis göra hårförlängning :)


Kommentarer
Anonym

varför har jag en känsla på att du kommer bli en riktigt känd make up artist när du blir lite äldre och du kommer att stå för all sminking bakom dom stora fashion shows i Amerika!



good luck in the future your Amazing!

2010-10-13 @ 21:41:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0