Paparazzi makeup

Idag kände jag att det verkligen brände i fingrarna, för att sminka något annorlunda. Det är egentligen inget nytt, men jag valde att göra min egen version av det.
   Jag fick inspiration av Lady Gagas makeup som hon hade på sitt framförande på VMA 2009.



Här är min version. Kommentera gärna vad ni tycker om det!



















Jag har filmat när jag gjorde detta, men för att kunna redigera filmen måste jag ha iMovie och en mac... Och jag har inget av det. Lyckat!

Ha det bäst!


Kommentarer
emma

skitsnyggt :D

2010-10-07 @ 19:43:43
Jessica

riktigt snyggt, önskar du hade kunnat sminka mig så innan en fest. För när jag själv gör det ser det bara kladdigt ut, detta var grymt! :)

2010-10-20 @ 19:44:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0