My iPod

När jag kom hem från Lalandia, såg jag ett paket på skrivbordet. Och gissa vad det var! Ja! Min iPod Touch!!





  

 

Kameran var inte den bästa, men jag ska försöka ta en bra bild så att ni kan se att det står ViceOlsson. på baksidan!

Annars är jag helt mållös. Den är så fantastisk! Jag ääälskar den!!! Jag har den med mig överallt just nu. Jag kan gå in på facebook, jag kan blogga, allt inom internet området. Jag kan se på film, jag kan lyssna på musik, spela spel, räkna matte, översätta svenska och engelska, trycka finnar, hahaha!! Ta bilder och mer än 1000 olika saker!
   Tyvärr har vi klydd med internetet på skolan, så jag kan inte vara inne på internet där, än... Men snart så :D


Kommentarer
Morfar

Den ser ju trevlig ut med mycket finnesser. Den är dock för avanserad för mig eftersom jag inte hade använt alla komponenter.

2010-09-28 @ 07:16:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0