New iPod Touch



Idag har jag beställt den HELT NYA iPod touch!!!  Den kommer om 2 veckor. Så jag är skitglad och förväntansfull!
   Det som är nytt från den äldre modellen är att här finns 2 kameror. Man kan filma i HD. Man kan prata i videosamtal. Det finns en helt ny, förbättrad upplösning och display.
   Och det allra coolaste av allt är att jag ska ha en gravering på baksidan. Så ovanför iPod-loggan, nedanför kameran, kommer det stå: ViceOlsson.
Så den kommer vara riktigt personlig. Den kommer bli min lilla hjälpreda. Jag kan lyssna på musik, spela spel, ringa med Skype gratis, fimla i HD, ta bilder med hög kvalité, skriva in viktiga saker, vara på internet och mycket, mycket mer!

Så nu är det bara att vänta, och vänta. Men som tur är, kommer jag inte ha mycket tid att tänka på det. För på måndag och tisdag ska vi ha gymnasiemässa med skolan. Sedan på torsdag åker jag till Lalandia med pappa m.fl. över hela helgen. Sen är det vanlig vecka, och då, någon gång ska den komma :D Mellan den 29:e och 4:e.

Ha det bäst!


Kommentarer
Jonna

klickar på gilla-knappen ;)

2010-09-19 @ 16:21:58
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/
Morfar

Det blir väl trevligt med en Danmarksresa, som en liten semester. Telefonen är säkert trevligt men lite för avanserat och onödig för mig.

2010-09-20 @ 09:23:13
Anonym

fan va ful header, speciellt bilderna

2010-09-20 @ 12:51:19
André Olsson

okej "Jesper". Men har jag tvingat dig att läsa min blogg?? Nej juste'! Passar den inte så behöver du inte titta på min blogg, din idiot!!

2010-09-20 @ 15:24:13
URL: http://viceolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0