About feeling, not being

Det handlar inte om att vara vacker, utan om att känna sig vacker!



Nu när jag har varit modell i Malmö idag och förra veckan, har både makeupartister och andra modeller kommenterat hur fin min hy är. Blir självklart glad, men jag tycker inte det. Just på denna bilden (som förresten är oredigerad) ser min hy fin ut. Det jag har använt är tikei mineral -concealer och puder i färgen P3.
   Men sen jag började trycka mina finnar för några dagar sen har den blivit värre. Måste verkligen sluta med det genast! För huden är mycker bättre utan att trycka! :)
   Och såklart ska jag visa bilder från modellandet i Malmö idag! Jag blev sminkad, stylad i håret och fotad idag. Så så fort jag får bilderna, ska jag lägga ut dem! :D Bilderna blev faktiskt riktigt bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0