En flitig söndag!

Som jag skrev i förra inlägget, skulle jag ut och gå.
   Jag gick ut till slingan som är ca 2,5 km från mig (sökte på min iPod, men vet inte riktigt om den stämmer :/ ) Jag sprang 3 km sen och gick hem. Så man kan säga att jag har rört på mig under 8 km. Inte dåligt för att vara mig!!
   Sen när jag kom hem gjorde jag styrkeövningar för mage och armar. Tog det seriöst faktiskt, så det var mer ansträngande än vad det lät som.
   Efter det gjorde jag mig en enkel pastasallad som jag åt ganska så mycket av! Faktiskt riktigt gott, men med kyckling till, skulle det varit ännu godare! ;)



Duschade, och sen märkte jag att jag hade fått ganska mycket färg av solen under dagen! Haha, trodde inte att solen skulle bita så mycket som den gjorde. Det är inte så konstigt heller, när huden inte är van vid sol än :D

Imorse! (Vilken blekfis jag är, fast jag är brunare på kroppen!)



Och nu, ungefär!



Jag ser stor skillnad, och man märker oftast skillnaden mest själv! Hoppas det blir fler såna här fina dagar snart igen. Hörde att det skulle vara sämre imorgon :(

Ha det bäst!


Kommentarer
Jonna

JAG MÅSTE KÄKA PASTASALLAD, DIRR!! :O

2011-04-11 @ 16:35:35
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0