Från larv till fjäril

Har blivit lite gladare idag. Var lite sådär i skolan... Sen när jag kom hem stack jag på stan och gjorde lite ärenden. Åt mat, åkte till Netto min min storasyster.
   Efter det ringde min vän Emelie som är frisör. Hon skulle fixa hår till en modevisning här i Ystad, och de som arrangerar modevisningen frågade de Emelie om hon kände någon bra makeupartist som kunde sminka på modevisningen. Hon tänkte på mig direkt då, och det betyder väldigt mycket för mig <3 Det är väldigt kul att många rekommenderar mig och stöder mig så himla mycket under min utbildning. Jag får ett väldigt gott rykte. Tack Emelie <3
   Här är några bilder som jag tog idag. Den nedersta är redigerad.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0