Fredagsmys

Var en ganska tråkig skoldag, för att jag inte hade någon stylistkompis idag; vi var ojämna idag. Så iallafall började vi med att räkna allt smink och skrev ner varenda sak vi har. Vi har också börjat med hemlåningslappar, för att vi ska se så att inget försvinner. Låter skitbra, tycker jag!
   Om det är fler än jag som märkt det, så har man blåst iväg!! Kände mig lite som Mary Poppins när jag höll på att flyga iväg.
   Det är Ystadträff vid världens ende idag, men jag orkar inte. Tog en powernap innan för att jag hade huvudvärk, så försvann den lika snabbt igen iallafall: skönt! Så jag har blivit lite seg av det... Ska iallafall se på film och äta godis tsm med min lillasyster, för det har hon tjatat om sen i måndags. Så nu får jag väl ge efter.
   Bilden jag tog igr tycker jag är riktigt häftig; för den är inte riktigt som jag brukar se ut på bild. Det är just det som är fräckt; det är nyskapande! Så jag redigerade bilderna lite lätt för att få dem ännu bättre! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0