Glädje och lycka

















I Februari skrev jag om mig själv och min blogg, då jag fick mycket respons vilket får en att bli glad! :) Antar att mycket av det som ni kommenterat stämmer, och alla kommentarer gör mig glad och lycklig. Det är sånt här man behöver när man har det svårt! Man behöver hjälp på vägen och framförallt veta att det finns människor stöttar en till varje pris. Och jag är lycklig över att ni finns <3 Känn er uppskattade, gör det verkligen! Och till "<3" som kommenterade idag; du måste verkligen kännt mig, eller åtminstone vetat vem jag var, sen jag var liten eftersom det var just Annelie jag skrev om. Har ingen aning om vem du är eller hur du kunde se detta i det jag skrev :S

Här är kommentarerna!






<3
om Om mig; ViceOlsson. och min blogg:
Andre, helt seriöst så verkar du fasen i det vara den starkaste personen i Ystad. du är helt fantastiskt, och hoppas verkligen du förstår hur mycket självförtroende du ger en liten tjej som jag. du är VERKLIGEN ett föredöme! hoppas alla dina drömmar slår in, för det är du värd.

VÄRLDENS STÖRSTA KRAM

ps. om det annelie som var "läraren" så är jag inte förvånad. ds

















04 April, 21:04
 
Annika om Om mig; ViceOlsson. och min blogg:
Andre, jag hoppas en dag att du får möjlighet att klippa av allt hår på din gamla fröken!
27 Februari, 18:25  
Emelie tullklipp  om Om mig; ViceOlsson. och min blogg:
Fick tårar i ögonen andre! Du e en sån fin människa och det finns verkligen få av såna som dig! Andre du e helt underbar och har en enorm styrka som många saknar! Och jag vet du kommer gå långt riktigt långt och jag tänker heja hela vägen för tycker om dig för du just e VICE Olsson
23 Februari, 09:19  
Eva  om Om mig; ViceOlsson. och min blogg:
Din berättelse om dig själv berör! Du är väldigt klarsynt. Jag gläds åt ditt återvunna självförtroende och din framgång med bloggen. Fortsätt vara dig själv! Lycka till! Kram
21 Februari, 22:17  
Carina på Tullklipp om Om mig; ViceOlsson. och min blogg:
Halloj Andre och Grattis till 1 år!!! Du är stark du!! Du vet att jag tror på dig till 110% du kommer att bli något stort i framtiden...Jag önskar dig all lycka ...och du vet att behöver du prata så är jag ALLTID där!!! Puss Carina
21 Februari, 21:26  
Hanna  om Om mig; ViceOlsson. och min blogg:
Jag läste allt! jag tycker du verkar vara en enormt stark person, och en rolig människa :D
ha det bra, kram!
21 Februari, 21:01  
Frida om Om mig; ViceOlsson. och min blogg:
Så fint skrivit André! Fortsätt kämpa med bloggen, den är väldigt rolig och intressant att läsa. :) Kram Frida
21 Februari, 20:37


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0