Infect me with your love and fill med with your poison.

Innan jag skulle till modevisningen och sminka, fick jag göra mig lite extra fin. Så jag rufsade till håret på alla möjliga håll och tog lite extra concealer för att se pigg ut! Mina mörka ringar har börjat komma fram ännu mer nu, efter några dagars urkass sömn. Igen, har jag använt mig av mineralsminket Tikei som jag rekommenderar varmt! Jag har inte använt flytande foundation sen nyår, och det märks på huden. Huden lindras och läker faktiskt tack vare alla mineraler i sminket. Jag kan ha finnar, och sova med mineralsminket utan att oroa mig. Huden blir bättre av mineralerna, och porerna täpps inte till.



Kommentarer
Marie

Dags att göra nytt inlägg kanske? Glad påsk på dig.

2011-04-24 @ 10:36:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0