Lite stress och panik!!

Är jävligt stressad och har panik över allt! (Sånt får man finnar av.)
   Har ett inlämningsarbete som ska vara inlämnat senast 23.59 idag. Har bara skrivit en liten början, men jag kommer verkligen inte på något! Sen har vi ett PowerPoint-arbete som ska vara klart på tisdag. Ska bara göras en del bilder och skrivas lite text. Sen har vi glosor till tisdag också, men de är lätta! Vi har nationella prov i engelska redan nästa vecka vilket jag har panik över, då vi fick veta detta idag. Har en kort text i engelska att skriva om.
   Asså jag ska ta och sitta över i skolan lite och få klart allt denna vecka! För jag pallar inte stress. Det är lika bra att få allt överstökat och gjort! För jag vet att jag inte kommer göra någonting hemma. Bättre att köra intensivt nu och kunna ta det lugnt inför nationella och fokusera på det! Ha det! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0