Många undrar

Många undrar hur det var i lördags på Makeupstudion!

Så därför tänker jag berätta lite mer ingående om vad som hände där. Först kom vi (Elin och jag) dit. Vi blev bjudna på bulle och dricka. Sen blev vi sminkade och stylade i håret. De hade 2 timmar smink, kläder och hår på sig! Och jag tycker själv att det gick bra. Ingen stress alls! Sen var det dags att bli fotad. Jag var den tredje att bli fotad. Innan fotograferingen fick jag en liten "touch-up" på läppar och med vit kajal i ögonen. Precis sådär "sista finishen"! När jag skulle bli fotograferad var det ganska lugnt. Fotografen sa till mig hur jag skulle stå: "ta fram den axeln mer mot mig, titta på min hand" osv... Min makeupartist Sidney sa också till fotografen vad hon ville ha ut av bilden, vad hon hade tänkt m.m. Så jag blev fotad under 10 min högst, sen var det klart! Under dessa 10 minuterna blev jag fotad, ljuset blev lite ändrat och varierat beroende på vilket resultat/ vilken look man vill ha. Jag fick se på några av fotona och de blev väldigt vackra. Fotografen var väldigt nöjd med mig och tyckte att allt gick fint. Jag blev fotad både med och utan tröja. Kan säga att jag blev nervös när jag fick ta av mig tröjan och visa min klena kropp :/ Jag tog även en bild precis innan jag skulle ut och bli fotad, och såhär såg jag ut!



Har smink på så gott som hela överkroppen, men det gick ändå rätt bra. Till och med Elin som inte gillar att stå framför kameror tyckte att det var kul! Så det var ganska toppen ;) När fotografen har redigerat bilderna ska makeupartisterna få bilderna, och jag sen i min tur. Så då kommer jag lägga upp de bilderna! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0