Shopping innan lovet!

Har gått i skolan idag, vi fick även tårta av rektor och lärare för att vi var så duktiga igår! Se mer om gårdagens händelse HÄR
   När jag kom hem så fixade jag, mamma och mina dryga småsyskon lite grann utomhus för att få fint. Sen gick vi och lämnade in min punkterade cykel på lagning. Jag ville gå på stan och fixa lite ärenden, varav inhandla ett nytt läppbalsam åt mina torra läppar. Kör bara på rena, naturliga produkter för läpparna. Vill inte ha några mineraloljor i!! Sen gick jag även till min hudterapeut och skulle köpa nya ansiktsprodukter, särskilt eftersom jag fått såna himla utslag på den senaste tiden. Riktigt hemskt. Nu är det också så att produkterna är ganska dyra. Så det blev bara en rengöring för 365:- Det är ganska maffigt! Sen kostar ansiktsvattnet 365, och moisturisern 575:-. Men det är också de enda produkter jag behöver använda. De är riktigt bra, men också väääldigt dryga. (Och dyra!!) I längden är de billiga, men starkapitalet blir ganska dyrt, som sagt.



En deo från Playboy i doften Vegas.



Ett läppbalsam, eller s.k. Naturcerat. Innehåller endast naturliga ingredienser bla. bisalva och teatreeolja'







Märket Bioline är från Italien. Detta märke går endast att få tag på hos hupterapeuter och SPA:n. Jag köpte min inne på Vackra Hudvård och Design, som jag har nämnt tidigare också. Det är alltså väldigt exklusivt!
   Det är en butik som man vill vara på. Man får alltid hjälp och där är en så bra atmosfär. Under tiden jag var där, visade hon mig serien, jag fick prova alla produkter och lukta. Hon berättade också vad de gjorde/hade för effekter på huden etc. Sen fick jag med mig ett rejält prov på den dyra krämen också, som hon sa borde räcka i några veckor.
   Om du vill se mer om vackra och dessa produkter, klicka här ! Om du vill se mer om Biolines alla produkter för alla möjliga hudtyper, klicka här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0