Sitter ute

Jag sitter ute nu, i shorts och piké, med datan i knät! Om jag har uppgattat allt rätt, så tror jag att alla tar vara på varenda lilla minut av solen. Tror också att ett flertal är ute och går, ligger och solar i trädgården etc. Satt inne mestadelen av dagen igår, för jag var så jävla trött.
   Jag bestämde mig för att sticka ut en runda på stan iallafall. Var ute efter ett par shorts. Det blev två såna par och en jeansskjorta! La ut bilder på kläderna igår.
   Ska skriva ett inlägg i hudvårdslära senare idag, för jag känner att det behövs nu när solen är framme mer och mer om dagarna.
   Är riktigt sugen på att fika eller något! Jag älskar verkligen sommar och sol. Sommaren är definitivt den bästa årstiden. Man kan bara ha kul och göra vad man känner för! :D
   Men nu ska jag fortsätta att njuta av solen, med lurarna i öronen. Ha det bäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0