Soliga lördag <3

Vaknade redan vid åtta av solens strålar! Åt lite av gårdagens godis medan jag tittade på tv. Sen gick jag upp, duschade och fixade mig, åt frukost. Sen plingade moster och mormor på dörren. Jag fick en skitfin tröja av mormor, tack än en gång! :)



Sen gick jag ut på stan och var på jakt efter en brun utan sol. Min bus från aco hade tagit slut, och jag har lite kvar av nivea sun, men den blir man orange av. Så idag köpte jag Hawaiian Tropic Sun Dial!



Det är en BUS som man själv kan reglera vilken styrka man vill ha. Ena halvan består av en återfuktare, den andra halvan består av brun utan sol. Så man snurrar helt enkelt i toppen och ställer in vilken styrka man vill ha, sen pumpar man ut den. Har bara luktat lite. Lukar gott men lite för starkt för min smak. Blir kanske bättre ändå, jag vet inte. Kommer med resultat, recension osv..



Sen gick jag och Richard ut. Vi gick en bra runda lite överallt, bla. stranden och tog lite bilder på mig. Jag modellade med andra ord. Blev en del bra bilder, som jag snart lägger ut.



Hade mina bruna linser idag, för att jag var tvungen att ha solbrillor på mig pga den starka solen. Hade också på mig mina nya, vita converse! :D
   Senare ikväll ska jag va med några vänner och se film. Kul :)

Ni får ha det bra! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0