Tre favoriter till håret!



D:fi : Riktigt bra wax som kan forma och skapa i princip vilken frisyr som helst. Luktar riktigt gott, lite äpple, och är väldigt lätt att tvätta ur!

Syoss Shine&Hold Spray : Bra spray som ger en hälsosam glans och lyster (alltså inte en fettig look) och får håret att behålla sin form. Lätt att kamma ut och tvätta ur.

Syoos Heat Protect : Denna hade jag inte kunnat leva utan! Värmeskydd är så viktigt både om man fönar och/eller plattar/lockar sitt hår. Jag både fönar och plattar mitt, så det blir väldigt slitet utan värmeskydd.
   Sen jag började med detta har mitt hår blivit så himla mycket bättre!!! Verkligen asså! Jag har inget frissigt hår längre och håret blir inte slitet! Skulle rekommendera detta till alla även om ni inte använder värmeverktyg; för detta motverkar frissigt hår så himla mycket. Inget antifriss har funkat så bra som detta! Stort + för heat protect!


Kommentarer
Putte

Ska man låta värmeskyddet torka innan man plattar håret eller ska det vara fuktigt när man plattar det?

2011-07-21 @ 23:07:07
André

Håret ska vara torrt när du plattar det! Ta i värmespray i torrt eller fuktigt hår och föna håret torrt. Sedan kan du platta/styla som du vill.

2011-07-21 @ 23:33:14
URL: http://viceolsson.blogg.se/
Putte

Tackar:) Jag har låtit det själv torka de gånger jag har använt det. Ville bara vara säker på att det skulle vara torrt! Kan hålla med om att håret blir mycket bättre när man använder det!

2011-07-22 @ 00:06:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0