Allt känns fantastiskt!

Av en eller annan anledning känns allting helt rätt. Inget som oroar mig, inga bekymmer direkt. Det känns som att jag passar in i samhället och är mig själv. Jag känner att jag tillhör... Förstår ni hur jag tänker? Känslan är svår att beskriva, men jag tror att jag skulle kunna kalla det för lycka :)
Jag hade en dröm om Viktor Frisk och Johnny Edlind där de två och jag satt och pratade. Det var första gången vi träffades och skulle lära känna varandra, har ingen aning om varför. Men iallafall; vi bara satt och snackade och jag säger: "Ni är ju faktiskt riktigt schyssta! Inte alls vad jag väntade mig."
   Och det jag tror drömmen ville säga mig var att man ska vara sig själv, både i bloggen och verkligheten, vara nöjd med sig själv och vara en bra medmänniska och ge vad man får. Ingen dålig dröm och jag får säga det själv! :)
Sitter och funderar lite över mitt sommalov. Jag känner inte att jag har fått ut allt jag har velat, men jag har ändå gjort mycket! Jag vet om att jag har förändrats väldigt mycket på många sätt. Jag har uppnått många mål som jag aldrig skulle klara om jag inte gett mig fan på det. Till viss del har jag varit tvungen att uppnå vissa mål p.g.a mitt jobb och blivande jobb. Saken är också den att jag vet att inget kommer bli detsamma sen... Allt är vad man gör det till. Jag har tidigare kännt mig svag och missnöjd med mig själv. Många gånger har Lady Gaga (som är min absoluta förebild) hjälp mig upp på fötter igen (fråga mig inte hur, men hon har den inverkan på mig). Nu känner jag mig så himla nöjd med mig själv och står på egna stadiga ben. För jag är jag och jag är stolt över vem jag är!

Och ursäkta för novellen! ;)


Kommentarer
Moster Marie

Men så härligt! Precis så som det skall vara. Nu laddar vi för Kreta... Yippi!!!

2011-08-23 @ 09:01:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0