Dagens look såg ut såhär!



Jag tog liiite längre tid på mig än planerat imorse, därför hann jag inte blogga som lovat och det ber jag om ursäkt för!

Min skoldag då?
- Den var bra! Kul att få träffa alla igen. Skolan hade fått en större matsal, men annars var det mesta som vanligt förutom att reglerna hade ändrats ganska mycket.
   21 st nya ettor fanns på skolan varav 7 st till Stylist. När jag skulle presentera mig gjorde jag bort mig totalt! Jag började med att säga att jag var jättenervös (vilket jag var) men sen bröt jag ihop och började asgarva! Fyfan vad pinsamt det var, men det gick ju bra ändå.
   Vi åt lunch, sen gick vi alla från skolan till stranden och spelade kubb/gick tipsrunda. Vi slutade tills det började regna vid 1.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0