Efter fikat - Shopping med Lisette

Har äntligen bestämt mig för att lämna tillbaka skorna från HM! Det var inga skor jag innerst inne gillade eller trivdes i. Så jag ska skicka tillbaka dem imorgon. Men i ett fortfarande desperat behov av ett par höstskor hittade jag ett par på Scorett i äkta skinn som satt riktigt bra, var sköna och vattentåliga. Egentligen skulle jag vilja ha ett par med högt skaft, men det blev med lågt.







Sen gick vi till Unos kläder där jag hittade världens underbaraste kofta som också fanns i mörkblå (dock inte min storlek, såklart när den var sjukt fin!!!!)



Och med rätt tröja under och en fet halsduk kommer detta bli en klar favorit i höst/vinter! :D

Och just det! Höll på att glömma att jag köpte hem ett lager bomullspads (160 st) på apoteket. Så jag hoppas att de räcker i två månader! De tar slut skitfort :O Topz är det allra bästa märket på bomullspads! De smular inte sönder det mista lilla och är jättemjuka!




Kommentarer
Morfar

Snygg kofta.

2011-08-25 @ 21:42:16
Jessica Nyström

Älskar dom där skorna, så himla snygga! Snygg header också :-)

2011-08-26 @ 18:10:07
URL: http://jessicanystrom.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0