Kan bara inte förstå att ett helt sommarlov har gått

Det är ofattbart att det var vinter för några månader sen, och nu är det snart vinter igen :( Solen har inte visat sig mycket under "sommaren". Skulle nog vilja säga att vädermässigt har detta varit den sämsta sommaren!
   Men imorgon är det dags att fortsätta med skolan! Satt och funderade lite innan idag. Jag tänkte att imorgon kommer det bli en ny fräsch start! Men det vill jag nog inte, för då känns det som allt man gjort innan varit bortkastat. Jag vill bara fortsätta med det som varit och det tänker jag göra! :)
   Har säkert spenderat en timme om vad jag ska ha på mig imorgon och hur jag ska se ut. Jag vill att allt ska vara perfekt och jag vill bara visa det bästa av mig själv imorgon! Det är alltid det första intrycket som kommer avgöra hur det kommer bli sen. Och självklart har man lyckats på en enorm finne på hakan när man har hållt på över en vecka med att bli av med allt till imorgon! :( Så imorgon blir det nog inget mineralpuder, imorgon blir det vattenfast och heltäckande! Såg att det skulle regna, så jag måste antagligen ta med plattången till skolan också. När man vill att allt ska vara perfekt går allt åt helvete! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0