Naturlig ögonskugga

Nu jäklar kunde jag sminka vid ett sminkbord igen! En riktigt härlig känsla när man har varit utan det i nästan en månad. Äntligen kan jag se minsta lilla por och minsta lilla hårstrå igen. Det får en att förstå hur ful man verkligen är, vilket påminde mig om att jag behöver plocka ögonbrynen och använda proactivs mask under natten!
För att få en så naturlig ögonskugga som möjligt gäller det att använda en skugga så nära din egen färg som möjligt (dock aldrig samma, för då syns den ju inte alls) och samma ton (kall/varm). Det gäller också att blanda en matt skugga med en skugga med skimmer i (inte glitter). Då får du den naturligaste skuggan av alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0