Sega söndag!

Idag har jag segat och latat mig som en björn i ide. Även om jag har latat mig med att se på film och lyssna på musik har jag städat rummet och tvättat mina penslar :) Så det är ju alltid något.
   Jag hade jättekul igår på festen hemma hos Jonna, en massa trevligt folk, bra musik, allt var bra liksom. Detta gör jag gärna om!
   Skulle egentligen vilja skriva av mig lite, men det tänker jag inte... Vissa saker bör man hålla utanför den offentliga blogg-världen ;)
   Skulle också vilja tacka allt och alla som var på festen igår, extra stort tack till Jonna! Ni var grymma :)



Kommentarer
Jonna

tack själv! passade bild du valde andré! ;)

2011-08-16 @ 13:39:46
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0