Skolväskan packad!

Nu är min nya, underbara väska packad med allt som kan tänkas vara nödvändigt i skolan! Pincett, puder, vax, hårspray, parfym.. Haha, nej! Jag bara skojar! Men det är inte omöjligt förvisso! ;) Har packat ner en pärm ett kollegieblock och 7 pennor, 2 sudd och en pennvässare. Om ni undrar varför jag har så många pennor är det för att knappt hälften i min klass äger en penna... Sorgligt!



OCH jag har äntligen valt min Outfit för imorgon! Det var inte kläderna som inte passade in, det var skorna. Angående skorna jag beställde, är jag inte 100 på om jag vill ha dem.. Inte riktigt min stil, men de passade.

Men outfiten får ni inte se förrän imorgonbitti! ;) Jag uppdaterar då också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0