Sotigt svart

Idag kände jag verkligen för att sminka lite! Det var evigheter sen jag gjorde ett smink-inlägg, dels för att jag inte har haft någon spegel eller bra ljus på toaletten. Men idag fick det gå ändå.. Det kommer bli mer och mer hoppas jag :) Jag har använt mig av en palette från HM som jag fick av min syster. Faktiskt riktigt bra skuggor! De fäste riktigt bra utan att falla ner under ögat. Kan vara för att de var en aning krämiga.







Fan vad jag gillar den svarta sotningen!! Riktigt snygg tycker jag den är! Har bara använt mig av den vita, silvriga och svarta. Vad tycker ni? :)


Kommentarer
Marie

Ser helläckert ut!

2011-08-05 @ 19:10:53
fanny

den blå ger en lite tropiska och havsliknade vibbar, (super snygg alltså!) men passar den verkligen alla ögonfärger?

2011-08-07 @ 21:17:34
André

Fanny: Alla människor kan ha alla färgers ögonskuggor. Om den passar alla ögonfärger kan jag inte svara på. Det beror på om man trivs i färgen och om man vill framhäva sin ögonfärg eller inte :)Brunt är en sån färg som alla passar i och framhäver alla ögonfärger!

2011-08-07 @ 21:54:58
URL: http://viceolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0