A face in bronze

I lördags började dagen med att jag och mormor gick på en modevisning! Inget speciellt egentligen, men en riktigt skoj grej att göra! Ska göra ett inlägg om modevisningen efter detta. Vi gick och fikade vars en Budapest bakelse. Riktigt gott. Efter det gick vi på stan och körde runt i lite affärer. Jag gick in på apoteket letandes efter Aco's rakvatten. Men jag sket i det och köpte denna istället! Jag och mormor handlade lite mat och åt sedan hemma hos henne. Det blev en grekisk sallad med kycklingfilé! Det var det godaste jag ätit på länge!! Tack än en gång, mormor! :)



Aco Face Creme Bronze -

Innehåller noggrant utvalda ämnen, välkända för att vara skonsamma mot huden. Aco bronxe creme är en färgad dagkräm som ger huden en naturlig, fräscht solbrun ton. Den är återfuktande och innehåller skyddande vitamin E. Naturlig rapsojla verkar mjukgörande på huden.
   Det som är så bra med denna är att man kan få färg när man känner för det. Till skillnad från brun utan sol blir denna inte gul och orange, eftersom den inte innehåller DHA, utan bara färgpigment. Det blir en jämn och riktigt fin färg som håller hela dagen. Jag ville ha denna eftersom jag slipper använda foundation då, för oftast tar jag bara det för att få lite extra färg. Jag är ganska blek. Med denna slipper jag det!
   Ska ta lite Acos brun-utan-sol under natten och sedan ha denna imorgon. Då kommer jag nog vara brun! ;) Ska ta före och efter bilder så ni ser vilken skillnad det blir.

Ha det bäst! :)


Kommentarer
Moster Marie

Säg till om den funkar bra. För jag hade behövt ha lite färg i fajset

2011-02-27 @ 18:41:12
Eva

Så stolt din mormor måste vara, att få gå på stan med en så snygg, ung man!

2011-03-01 @ 10:13:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0