Had a facebreak, and it continues

http://cache.umusic.com/web_assets/ladygaga/player/bornthisway/player.swf

Titta in på länken för att höra Lady Gagas nya, asgrymma låt: Born this way!!! Har själv lyssnat sönder den hela eftermiddag, efter att Jonna tipsat mig om sidan. För jag har letat hela dagen efter den! Se hennes blogg HÄR!

Jag har haft facebreak, i en hel vecka nu, faktiskt. För er som inte vet det så innebär detta; Man gör så gott som inget med ansiktet, varken sminkar det eller scrubar det. Man bara tvättar det och använder en moisturizer om det behövs. Mina finnar försvinner snabbare då. Och man känner sig väldigt, väldigt naturlig. Nästan naken. Jag kommer fortsätta med detta i två veckor till, för jag vill kunna trivas utan smink också! Jag ska även låta mina ögonbryn växa ut och forma om dem. För just nu är de jättesmala. Och det vill jag inte ha. Det ser inte naturligt ut.



Jag idag; inget smink, bruna linser, lyssnar på Born this way!


Kommentarer
Hampus

born this way är grym!

2011-02-12 @ 16:44:28
URL: http://hampushoh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0