Håruppsättningar!

Jag har gjort två olika håruppsättningar som är två helt olika stilar: en romantisk och en lite mer "business" aktig.

Romantic look
  

  

Jag tycker att hår aldrig blir detsamma på bilder, som i verkligheten. Det är alltid finare i verkligheten enligt mig.

Business look

  

Vanligtvis brukar jag inte göra så mycket hår, eftersom vi inte har börjat med det i skolan än. Ärligt talat så börjar jag bli lite trött på att sminka, sminka och sminka. Det har blivit lite för tjatigt. Det skulle vara kul med något nytt, bara för några lektioner. Tycker att den romantiska håruppsättningen är riktigt, riktigt fin! Passar till många tillfällen.

Ha det bra :)


Kommentarer
hanna

båda va jättefina!

2011-02-15 @ 20:29:21
Emelie

Tack än en gång Andre för alla <3 presenten du e helt för bra för va sann puss puss<3

2011-02-16 @ 15:06:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0