I will be popular...some day

Jag vill vara populär! Det vill jag verkligen, men jag hade aldrig vågat det! Jag hade gått runt nervös hela tiden tills jag hade brutit ihop. Men det kunde också vara raka motsatsen.
   Jag vill bli känd genom antingen min blogg, som stylist och makeupartist eller modell. Jag skulle vilja vara modell, men inte som ett heltidsjobb som jag ska försörja mig på. Utan mest som en kul grej.
   Jag tycker det är riktigt kul, och jag har ett modellutseende enligt min stylistlärare. Nu tycker jag inte det, men det gör man kanske inte. Jag gick in på Sweden models hemsida där kraven var: 18-30 år, 182-190 cm lång, vältränad (man måste alltså ha synliga muskler), proportionell kropp. Jag har inte några av kraven! Jag är inte 18 än, är 181 cm lång, har inte synliga muskler förutom på magen och benen. Förmodligen är det överkroppen som ska vara vältränad, eftersom det är det man tittar på mest. Min kropp är nog ganska proportionell, men jag vet inte riktigt...
   Jag gjorde fyra bilder i photoshop idag. Det var riktigt kul att göra, för det har jag inte gjort på länge!









Kommentarer
Eva

Du kommer att bli berömd en dag, för din talang och ditt kunnande. Ett bra utseende försvinner med åren, men talang och kunskap blir bara bättre ju längre tiden går. Var glad för att du har en normal kropp och inte en "upp-pumpad" sådan.

Jag gillar dina bilder, bäst tycker jag den svartvita är. Den är modern och cool!

2011-03-01 @ 10:10:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0