Nr 1

Jag satte dit nr 1, trots att ingen har röstat än. Jag testar vilken som känns bäst.  Och jag tror själv att nr 1 blir bäst eftersom den passar bäst till bakgrunden, och den ger energi. När man kommer in på min blogg känns det som att jag är i rampljuset, min blogg utstrålar energi; det är just så jag vill ha det och så ska det vara!

Känns som att jag har "städat upp" i bloggen, konstigt nog... Men jag antar att det behövs.

Min dag har varit lugn: (Vi har haft studiedag idag) Så jag sov till halv elva ungefär. Sen har jag mest fixat med bloggen, städat på rummet fast det inte behövs egentligen. Jag har städat sånt småplock som man inte har tid med annars. Och så ska jag fira min pappa som fyller 40 idag :)


Kommentarer
Mormor

Jag skulle rösta på nr 1 som den bästa, men det blev nog lite fel för det blev bara 3 stjärnor, fast jag tycker det skulle vara 5 stjärnor. Nr 1 är helt klart den snyggaste, den ger ett intryck av style, image och naturlighet. Jag provar att rösta en gång till!

2011-02-09 @ 20:09:00
Moster Marie

Den va ju fin. Hälsa pappa och gratta honom från mig

2011-02-09 @ 20:28:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0