Syoss

Här är Syoss Heat Protect som jag köpte. Det står att den klarar upp till 200'C. Det är ingen frisör-produkt. Så där finns säkert en massa i som inte är bra för håret. Men den är ju faktiskt bättre än ingenting alls? När jag tog den i håret, tyckte jag att det luktade lite lätt alkohol doft. Jag tittade på baksidan; Ingredients: Aqua, Alcohol denat osv... Så där är alltså alkohol i, men den är inte brandfarlig!? Och den ska klara 200'C?? Är lite skeptisk.. Ska nog testa om den är brandfarlig först :O

Vet inte om jag vågar platta mitt hår längre!!



Kommentarer
my

jag har det och har en plattång som går upp i 230'c och mitt hår har inte blivit skadat av det, det har inte heller tagit fyr som tur är, haha

2011-02-08 @ 15:40:26
Jonna

Det är inte alkohol i mitt värmeskydd från TRESemmé! ;)

2011-02-09 @ 12:30:50
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0