Tout est chaos

Jag kan inte ens själv fatta det! Denna veckan har varit helt upp-och-ner. Jag har varit allt det jag inte är. Och det har kännts riktigt bra faktiskt.
   Att testa lite nya, olika stilar är ett bra sett att se vad man trivs bäst i :) I måndgas (igår) när jag hade min Justin Bieber-look, sa faktiskt två i klassen att jag såg annorlunda ut, vilket var mitt mål. Så det var ju riktigt kul :D Och jag har fått väldigt mycket beröm över att jag har vågat testa lite nya stilar och att jag borde gjort det tidigare. Man kan säga att jag har haft en positiv vecka!
  


Mitt liv har förändrats sjukt mycket! Jag har förändrats sjukt mycket! Ända sen jag började gymnasiet har jag blivit tvärtom mot vad jag var. Och det är negativt i mitt fall. Och positivt ur en del synvinklar.
   Som tur är, har jag börjat se och veta vem jag är. Vem jag kan lita på, vilka som verkligen är mina vänner som vill mig väl.
   Det känns faktiskt riktigt bra att veta vem man är! Det gör mycket mer på sig än vad man tror. Jag har haft en svacka i mitt liv, de senaste månaderna. Jag har varit i botten och bara gått rakt fram ett tag. Nu har en lampa tänts så att jag kunde hitta en trappa uppåt :)
   Och, ja! Jag kom just precis på en sak: Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen. Kom bara att tänka på det :)



Varför är jag så intresserad av mitt utseende? - Jo, för jag blir faschinerad över hur mycket man kan förändra sitt utseende med hjälp av ett par linser till exempel. Eller en accessoar. Det är oftast det lilla som gör den största skillnaden. Och jag vill se bra ut. Man kan säga som så att jag mår dåligt av att veta att jag inte känner mig fin. Det kan vara en sjukdom, vad vet jag? Många lider isåfall av det..
   Det jag kommer göra nu kommer jag säkert ångra, men vafan!? Jag kommer visa hur mycket skillnad det är på mig, när jag är som sunkigast och lite mer till-fixad!

Helt osminkad och så sunkig som jag kan bli!



Plattat hår, en något mörkare foundation än vanligt och linser.


Så mycket skillnad blir det! För mig är det ens inte samma person! Som sagt, jag vill känna mig fin! Hade jag kännt mig fin utan att fixa mig, så hade jag inte fixat mig!

Ha det vackert <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0